Prekių pristatymas ir grąžinimas
Pristatymo būdai
Prekes pristatome naudodamiesi Omniva paštomatais ir arba krujerių paslaugomis. Klientui pageidaujant ir esant tokiai galimybei, prekę galime išsiųsti ir per paštomatą ir per kurjerį. Tokiu atveju rašykite apie savo pageidavimą užsakymo pastabų laukelyje arba susisiekite su mumis el. paštu.
Per kiek laiko gausite užsakytą prekę
Didžiąją dalį prekių turime Lietuvoje ir, įvykdžius mokėjimą, pristatome per 2-5 darbo dienas.
Kai kurių prekių neturime vietoje, bet jas galima užsakyti. Tokiu atveju prekės galima tikėtis už 7-45 dienų. Susisiekite su mumis ir galėsime patikslinti.
Retais atvejais nutinka ir taip, kad klientas apmoka už prekę, o pasirodo, kad jos nebeturime. Tuomet su jumis susisieksime. Tokias situacijas sprendžiame taip:
- Siūlome klientui panašią prekę už panašią kainą
- Jei klientas sutinka palaukti, tuomet tą prekę užsakome iš tiekėjų
- Grąžiname pinigus
Gauta siunta neatitinka užsakymo. Ką daryti?
Jei gavote nepilną prekių komplektą arba prekes, kurių nebuvote užsakę, iškart informuokite WINDTRAIN.LT telefonu arba el. paštu apie užsakymo neatitikimus ir mes kuo greičiau juos išspręsime.